Wzrost widoczności e-commerce z branży medycznej

Współpraca z klientem rozpoczęta została w lutym 2020 roku, zakładała kompleksową obsługę w kwestii działań SEO na stronie.
W chwili podjęcia działań SEO, domena posiadała widoczność na poziomie:

  • 33 słów kluczowych w TOP3,
  • 266 słów kluczowych w TOP10,
  • 2284 słów kluczowych w TOP50.

Podjęte działania

Prace objęły wykonanie kompleksowego audytu SEO oraz współpracę z programistą w kwestii wdrażania niezbędnych zmian. Obecnie prowadzone są stałe działania SEO, które obejmują proponowanie dalszych usprawnień i kolejnych ulepszeń serwisu, tak aby maksymalnie zwiększać jego widoczność. Klient w pełni samodzielnie realizuje działania link builderskie.

Efekty

Wdrożenie wielu z wytycznych przygotowanych w audycie SEO oraz stała współpraca w kwestii wdrażania kolejnych zmian i usprawnień serwisu, pozwoliła na osiągnięcie bardzo dobrych wyników i znaczącą poprawę widoczności domeny.

Po niemal pół roku od rozpoczęcia współpracy, domena posiada:

  • 337 słowa kluczowe w TOP3 (wzrost o 1021%, +370 słów)
  • 1156 słowa kluczowe w TOP10 (wzrost o 434%, +1422 słów)
  • 5401 słowa kluczowe w TOP50 (wzrost o 236%, +7685 słów)
ecommerce medic
Widoczność w TOP10 i TOP3, źródło: Senuto.com

Podsumowanie

Po wdrożeniu wytycznych SEO strona znacząco zwiększyła swoją widoczność w TOP3, TOP10 i TOP50. Pomimo, że ucierpiała po wdrożeniu „Google core update„, udało odbudować się jej widoczność i zapewnić jej stały wzrost.