893% więcej ruchu z Google dzięki wdrożeniom zmian SEO i pozycjonowaniu

Optymalizacji i pozycjonowaniu poddana została strona internetowa z ofertą usługową firmy. Klient miał trudności z dotarciem do klientów za pośrednictwem swojej strony w Google.pl. Serwis charakteryzował się słabą widocznością, a tym samym małą liczbą odwiedzających ją użytkowników.

Podjęte działania

Strona internetowa klienta poddana została szczegółowemu audytowi SEO. Wytyczne i wskazówki zebrane w dokumencie zostały rozbite na poszczególne zadania, a większość w nich została wdrożona. Równomiernie z działaniami na stronie prowadzone zostały również działania link builderskie. W trakcie współpracy, wdrożona została również nowa wersja strony internetowej. Migracja odbyła się z naszym wsparciem i pozwoliła na jeszcze większe efekty pozycjonowania.

Efekty działań

Zestawiając styczeń 2020 z tym samym okresem z przed roku, serwis zanotował 741% wzrostu pod względem jego wyświetleń w Google. Łączna liczba kliknięć z Google wzrosła aż o 893,6%. Liczba odsłon w serwisie w styczniu 2020 roku zwiększyła się o 751,4%.

case study pozycjonowanie

Podsumowanie

Wdrożenie nowej witryny i podjęte prace SEO przyniosły bardzo pozytywne efekty. Witryna jest nie tylko o wiele lepiej widoczna w wyszukiwarce, ale również skutecznie przyciąga użytkowników, na co wskazuje generowany przez nich ruch. Stale rośnie również jej widoczność w Google.